Waarskuwings

 

Hierdie Boek is gratis en kan geensins 'n bron van handel uitmaak nie.

 

Jy is vry om hierdie Boek vir jou prediking te kopieer, of om dit te versprei, of ook vir jou Evangelisasie op Sosiale Netwerke, mits die inhoud daarvan nie op enige manier verander of gewysig word nie, en dat die mcreveil.org-werf as bron aangehaal word.

 

Wee julle, gulsige agente van satan wat sal probeer om hierdie leringe en hierdie getuienisse te kommersialiseer!

 

Wee julle, seuns van satan, wat graag hierdie leringe en getuienisse op Sosiale Netwerke publiseer terwyl hulle die adres van die webwerf wegsteek www.mcreveil.org, of deur hul inhoud te vervals!

 

Weet dat jy die justisie stelsel van mense kan ontvlug, maar jy sal beslis nie die oordeel van God vryspring nie.

 

Slange, addergeslag, hoe sal julle die oordeel van die hel ontvlug? Matteus 23:33

 

BOODSKAP AAN DIE SOLDATE VAN CHRISTUS

 

1- Inleiding

 

Liewe broers en liewe vriende, in hierdie oomblikke van die eindtyd, wanneer ons net min tyd oor het om die muur te herbou, voor die geluid van die basuin, ons vind dit belangrik om 'n beroep te doen op alle die ware Soldate van God, en aan alle huigelaars en leuenaars wat hulle as ware Soldate van God voordoen, so dat almal mag heroorweeg hul posisies, en dat almal bevestig en goedkeur hul keuse duidelik, volgens die instruksies van Jesus in Openbaring 22:10-15 "10En hy het vir my gesê: Moenie die woorde van die profesie van hierdie boek verseël nie, want die tyd is naby. 11Wie onreg doen, laat hom nog meer onreg doen; en wie vuil is, laat hom nog vuiler word; en laat die regverdige nog regverdiger word, en laat die heilige nog heiliger word. 12En kyk, Ek kom gou, en my loon is by My, om elkeen te vergeld soos sy werk sal wees. 13Ek is die Alfa en die Oméga, die begin en die einde, die eerste en die laaste. 14Salig is die wat sy gebooie doen, sodat hulle reg kan hê op die boom van die lewe en ingaan deur die poorte in die stad. 15Maar buite is die honde en die towenaars en die hoereerders en die moordenaars en die afgodedienaars en elkeen wat leuens liefhet en doen."

 

2- Boodskap aan diegene wat voorwaardes stel
om die werk van God te doen

 

Liewe vriende, julle wat vermoedelik verbind julleself aan God se werk te doen, en wie om te doen dit, gebruik geslepe om te aanvraag óf die materiaal van arbeid, of materiële of finansiële ondersteuning vir hierdie of daardie rede, of vergoeding dat is nie geroep deur sy naam, hier is God se boodskap vir jou.

 

Eerstens: Dit is tyd vir jou om te verstaan dat elke mens wat God dien, doen dit vir sy eie beswil. Deur opdiening God, ons is op soek na ons eie seëninge, nie dié van God. God nie meer nodig het om seëninge, Hy is reeds geseën. Wanneer ons werk vir God, dit is ons krone dat ons soek, nie dié van God. God nie meer nodig krone, Hy het reeds hulle. Deur te belê ons fisiese krag, ons geld en ons talente vir die diens van God, dit is ons skatte dat ons bymekaarmaak, nie dié van God. God nie meer nodig skatte, Hy het reeds hulle.

 

Tweedens: Jy moet verstaan dat om God se werk te doen 'n opoffering is. God Self gekies het om te offer Sy enigste eniggebore Seun om ons te red. Jesus die eniggebore Seun van God, het Homself vir ons opgeoffer, sodat ons die ewige geluk wat op ons wag na hierdie aardse lewe van ellende. En elke ware kind van God moet ook offer homself vir die heerlikheid van Sy Meester Jesus Christus, en vir die redding van almal dié vir wie Jesus gekom het om te sterf.

 

Derdens: Dit is noodsaaklik dat jy verstaan dat jy doen geen gunsies aan God deur Hom te dien, en dat jy ewe doen geen gunsies aan die Dienaar van God deur die doen van die werk van God. In plaas daarvan, jy doen jouself 'n groot guns deur om God te dien. Dit is 'n voorreg om God te dien. Stop afpers God en die Dienskneg van God wanneer jy wil om te doen die werk van God. As jy nie wil hê om God te dien, doen dit nie. As jy glo dat jy is doen gunsies aan God of Sy dienskneg deur te doen God se werk, doen nie doen dit nie meer nie.

 

Ek het 'n belangrike openbaring vir jou. Dit is hierdie: "Of jy werk vir God, of doen nie werk nie, God se werk sal gedoen word. Of jy God dien, of jy weier om Hom te dien, God se diens gedoen sal word. Nóg enige persoon nóg enigiets kan ophou die werk van God." So stop die afpersing, dit is nutteloos.

 

Voordat jy gebore was, God se werk was gedoen, en nadat jou, god se werk sal gedoen word. God doen nie noodwendig nodig jy vir Sy werk nie. Met of sonder jou, Sy werk sal gedoen word. Jy is beslis belangrik om die werk van God, as jy kies om te maak jouself nuttig, maar jy is nie onontbeerlik, en jy sal nooit wees. Niemand is onontbeerlik.

 

Mediteer met my hierdie gedeelte van Maleagi 1:6, 8; 13-14: "6'n Seun eer die vader, en 'n kneg sy heer. As Ek dan 'n Vader is, waar is my eer? En as Ek 'n Heer is, waar is die vrees vir My? sê die HERE van die leërskare aan julle, o priesters, wat my Naam verag! Maar julle sê: Waardeur het ons u Naam verag? 8En as julle 'n blinde dier bring om te offer, is dit geen kwaad nie! En as julle 'n lam of 'n siek dier bring, is dit geen kwaad nie! Bring dit tog vir jou goewerneur! Sal hy 'n welgevalle aan jou hê of jou goedgesind wees? sê die HERE van die leërskare. 13…en julle bring geroofde en lam en siek diere -- so bring julle dan die offer! Kan Ek dit met welgevalle uit julle hand aanneem? sê die HERE. 14Vervloek is ook die bedrieër wat, terwyl daar onder sy kleinvee 'n manlike dier is, 'n gelofte doen en tog iets wat vermink is, aan die HERE offer; want Ek is 'n groot Koning, sê die HERE van die leërskare, en my Naam is gedug onder die heidene."

 

Wat beteken God sê in hierdie gedeelte?

 

Die Here openbaar hier dat Hy net neem plesier in die aanbod wat kos ons iets en wat uitmaak 'n offer vir ons. Wanneer jy nie gereed is om aan te bied aan God wat het kos jou liewe, jy doen nie lief vir Hom. Wanneer jy is vinnig om te bied om God net wat jy gesteel het, of wat jy opgetel het, of wat is van geen nut aan julle, jy is gespot God. Hy aanvaar nie sulke aanbod.

 

God om te red ons het nie stuur 'n swak lam of 'n siek skaap, of 'n engel, het Hy Sy eniggebore Seun, wat Hy meeste gewenste. Hierdie is 'n ware offer, en hierdie is die soort van die aanbied van God het gekies om te maak vir ons. Hoekom moet ons in ruil maak waardeloos offers aan Hom? Hoekom moet ons in ruil bied aan die Here oënskynlike offers wat kos ons niks? God sal nie aanvaar hulle nie.

 

1Kronieke 21:24 "Maar koning Dawid het vir Ornan gesê: Nee, maar ek wil dit verseker koop vir die volle geld; want ek wil nie wat aan jou behoort, vir die HERE neem, dat ek verniet 'n brandoffer sou bring nie." So as jy wil om te werk vir God, moet jy sit in jou hart, jou ywer, en al jou beteken. Moenie sê dat jy wil om te werk vir God, en jy wag vir alles wat jy nodig om te wees sit op jou beskikking. Dit is gewillig aan te bied 'n blinde dier as 'n offer aan God, dit is gewillig om Hom aan te bied 'n lam of 'n siek dier, dit is gewillig aan te bied aan die Here wat nie joune is nie, wat nie kos jou niks. Elke ware kind van God veronderstel is om te haastig om God te dien, want dit is 'n heerlikheid om God te dien.

 

Jy vind baie geveinsdes vandag, sogenaamde kinders van God, wie, wanneer hulle wil om te koop nuwe pare van duur skoene so as om gesien te word, nuwe buitensporig uitrusting om te maak hulself opgemerk het, nuwerwets selfone, en ander onnodige en soms nutteloos gadgets, hulle nooit 'n gebrek aan geld. Maar so gou as die werk van God gedoen moet word, hulle vra dat ons koop vir hulle, of sit by hul beskikking, wat hulle noem werkende materiaal; ander vra vir wat hulle noem 'n bietjie motivering. Hulle is gereed om aan die Here te bied net wat nie hulle s 'n is nie.

 

Vir julle, geveinsdes, wat oorweeg jouself as kinders van God, maar wie kan doen niks vir God sonder ontvang 'n betaal nie, onthou dat dit is nie in die Hemel van Jesus Christus dat jy sal betree met so 'n slegte hart. Jy is op die pad na die Hel. Stop mislei jouself. Jou hart is vol van gierigheid en wellus van alle soorte. Jy wil om te ontgin elke klein geleentheid aan u beskikbaar, te maak dit 'n geleentheid vir persoonlike gewin. Gulsige, bekeer!

 

Wanneer jy nooit loop uit van geld om te koop items van nietigheid, wanneer jy het maniere om dinge te doen wat vir jou belangrik is, en jy het geen beteken slegs wanneer dit kom tot die doen van die werk van God, wanneer jy altyd het tyd om te gaan oor jou eie besigheid, en jy het nie tyd wanneer dit het te doen met die werk van God, jy is een van diegene wat het 'n manlik in hul kudde, en wat wy en offer aan die Here 'n gevlekte dier. Jy is verleiers, real diewe.

 

Die Here het nie offer Homself vir jou so dat jy nie in staat is om Hom te dien onbaatsugtig. As God verwag van ons enige materiaal of enige vergoeding voor offer Sy enigste Seun vir ons, Hy sou nooit dit gedoen het. En as die Seun van God verwag van ons enige materiaal of enige bietjie motivering voordat kom om te sterf vir ons, Hy sou nooit het kom nie. Dit is ware liefde. Jy kan nie voorgee om God lief te hê, nie in staat is om iets te doen vir Hom sonder veeleisende vergoeding, sonder om te wil word gesmeek om Sy werk te doen.

 

Gevolgtrekking: As jy wil om te wees betaal vir jou om te doen die werk van God, moenie dit doen nie. As jy wil om te wees gegee werk toerusting en klein aansporings vir jou om te doen die werk van God, moenie dit doen nie. As jy wil iemand om te bedel jy om te doen die werk van God, moenie dit doen nie. Met jou of sonder jou, God se werk sal gedoen word. Ek sal nie korrup enige man om die werk te doen van God. Die dag wanneer daar sal wees nie meer mense om die werk te doen van God, die Here sal verhoog selfs die klippe om dit te doen.

 

3- Boodskap aan diegene wat sabotasie die werk van God

 

Jy het ook die sogenaamde kinders van God is, wat aanvaar om die werk te doen van God, maar wat vrywillig kies om te saboteer die werk van God. Dit beteken dat hierdie mense kies vrywillig, óf om die werk te doen in 'n onvolledige manier, of om bewustelik en opsetlik voeg foute in die werk van God, of om by te voeg tot die werk wat nie bestaan nie. Weet dat hierdie fout is baie ernstig. Dit is geen verskil van lastering teen die Heilige Gees. Of dit is diegene wat vrywillig leer lieg aan die mense van God, of diegene wat saboteer doelbewus die werk van God, die doel is om vrywillig mislei die volk van God; die doel is om opsetlik lei diegene wat na God soek, op 'n dwaalspoor. God sal nooit vergewe jou vir wat. Nooit. Mag hierdie boodskap word duidelik aan al die agente van satan wat neem sodanige risiko's. Jou Hel sal wees eweredig aan jou boosheid.

 

4- Boodskap aan diegene wat nie gemotiveerd vir God se werk

 

Vir dié van julle wat nie gemotiveerd vir die werk van God, weet dat dit is jou eie seëninge wat jy verag. Jy is beslis Esau. Seëninge beteken nog niks vir jou nie. Die tyd kom wanneer hierdie seëninge sal iets vir jou beteken, maar dit sal te laat wees. Dieselfde seëninge wat jy verag vandag sal dieselfde wees jy sal soek met trane in die komende dae, maar tevergeefs. Hou in gedagte dat jy sal nie die aarde verlaat met enigiets. Wat ook al blyk te wees om jou geluk of jou trots nou, jy sal verlaat dit in die komende dae vrywillig of nie. Niks sal die aarde verlaat met jou. Niks. Selfs as jy wil die teendeel.

 

Kom ons mediteer die gedeeltes hieronder:

 

Genesis 25:29-34 "29En Jakob het 'n kooksel klaargemaak en Esau het moeg uit die veld gekom. 30Toe sê Esau vir Jakob: Laat my tog sluk van die rooigoed daar, want ek is moeg. Daarom het hulle hom Edom genoem. 31En Jakob antwoord: Verkoop eers jou eersgeboortereg aan my. 32En Esau sê: Kyk, ek gaan sterwe, en wat baat die eersgeboortereg my dan? 33Toe antwoord Jakob: Sweer eers vir my. En hy het vir hom gesweer en sy eersgeboortereg aan Jakob verkoop. 34En Jakob het aan Esau brood en die kooksel lensies gegee; en hy het geëet en gedrink en opgestaan en weggegaan. So het Esau dan sy eersgeboortereg verag."

 

Hebreërs 12:15-17 "15en pas op dat niemand in die genade van God veragter nie; dat geen wortel van bitterheid opskiet en onrus verwek en baie hierdeur besoedel word nie. 16Laat niemand 'n hoereerder wees nie, of 'n onheilige soos Esau, wat vir één spysgereg sy eersgeboortereg verkoop het. 17Want julle weet dat hy, toe hy ook later die seën wou beërwe, verwerp is, want hy het geen geleentheid vir berou gevind nie, al het hy dit met trane vurig begeer."

 

Laat my verduidelik wie is die Esau. Esau is mense wat dink net van die hede. Die toekoms beteken niks aan hulle. Wat sake vir hulle is die hede, die nou. Al wat hulle wil hê, is wat hulle sien nou met hul oë. Om te praat aan hulle oor toekomstige seëninge is 'n bietjie dwase. Hulle is nie geïnteresseerd in wat hulle nie sien nie. Wanneer hulle word aangemoedig om die werk van God met ywer, deur herinner hulle dat die kroon is wag vir ware Soldate van God, hulle sê om hulself as Esau wat goed is die kroon vir my? Die tyd kom wanneer hulle sal soek om hierdie kroon ywerig met trane, maar hul bekering sal geen effek hê nie. Toe Esau verag die seën, hy het gedink net van die huidige, het hy nie dink dat die toekoms sou kom. Wanneer dit gekom het, dit geword ander huidige , 'n ander nou, maar 'n nou is dat was buite sy bereik.

 

Jeremia 48:10 "Vervloek is hy wat nalatig is om die werk van die HERE te doen; ja, vervloek is hy wat sy swaard van bloed terughou!" Nie net moet jy verbind tot die doen van die werk van die Here, jy moet dit doen sonder nalatigheid.

 

5- Boodskap aan diegene wat weier om dit te doen God se werk

 

Vir almal van julle wat weier om dit te doen God se werk, weet dat God het jou geskep het om Hom te dien, om Sy werk te doen. Noot eens en vir almal dat aan doen die werk van God is nie 'n opsie vir jou, maar 'n verpligting. As jy wil om te verhard jou hart, voel vry; jy sal dit verstaan in die volgende paar dae.

 

Matteus 25:24-30 "24En die een wat die een talent ontvang het, kom ook en sê: Meneer, ek het u geken, dat u 'n harde man is wat maai waar u nie gesaai het nie, en bymekaarmaak waar u nie uitgestrooi het nie; 25omdat ek bang was, het ek gegaan en u talent in die grond weggesteek. Hier het u wat aan u behoort. 26Maar sy heer antwoord en sê vir hom: Jou slegte en luie dienskneg, jy het geweet dat ek maai waar ek nie gesaai het nie, en bymekaarmaak waar ek nie uitgestrooi het nie. 27Daarom moes jy my geld by die wisselaars gestort het, en ek sou by my koms wat aan my behoort, met rente ontvang het. 28Neem dan die talent van hom weg en gee dit aan die een wat die tien talente het; 29want aan elkeen wat het, sal gegee word, en hy sal oorvloed hê; maar van hom wat nie het nie, van hom sal weggeneem word ook wat hy het. 30En werp die nuttelose dienskneg uit in die buitenste duisternis; daar sal geween wees en gekners van die tande."

 

Weet jy waarom God sal aan jou stuur na die Hel vir die weiering om Sy werk te doen? Laat ek dit aan jou verduidelik: die fisiese krag wat jy het, dit is God wat dit gegee het dit aan jou. Die gesondheid wat jy het is God wat dit vir jou gegee het. Die intelligensie wat jy het is God wat dit vir jou gegee het. Die wysheid wat jy het is God wat dit vir jou gegee het. En Hy gegee jou alles hierdie as die werk toerusting, om Hom te dien. So as jy neem die toerusting vir die werk, en weier om te werk, jy weet wat op jou wag: Geween en gekners van tande in die ewige pyniging. Jy het die keuse.

 

6- Boodskap aan diegene wat doen God se werk met vreugde

 

Vir almal van julle wat die Here liefhet met jou hele hart, wat die Here vrees, en wat werk vir God met ywer, met blydskap, met selfverloëning, en in 'n heeltemal onbaatsugtige manier, weet dat jy nie mors jou tyd. Hierdie is jou seëninge wat jy ophoop. Jy is die bou van jou huis in die Koninkryk van die Hemel. Jy is insameling ewige skatte in die Hemel, waar mot en roes nie verniel en waar diewe nie inbreek en steel nie. Matteus 6:19-20. Staan vas totdat die einde, en jy sal nie spyt wees nie.

 

Kom ons mediteer die gedeeltes hieronder:

 

2Johannes 1:8 "Wees op julle hoede, dat ons nie verloor wat ons deur arbeid verkry het nie, maar 'n volle loon ontvang."

 

1Korintiërs 2:9 "Maar soos geskrywe is: Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van 'n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet."

 

Kom ons sing dit bietjie koor wat sê: "Die Hemel is groot en mooi, die Hemel is 'n groot en wonderlike!"

 

7- Laaste waarskuwing

 

Julle wat elke keer kontak ons om te sê dat jy wil om betrokke te raak in die werk van God, en wanneer jy hierdie geleentheid gegee, jy gebruik om truuks te bevredig die begeertes van jou hart deur te vra vir so-genoem die werk toerusting en ander vorme van bystand, mag hierdie die laaste keer wees. Ons is nie hier om pret te hê. Ons is hier om te werk vir God, en om dit te doen dit met vreugde. Ons is nie betaal word nie deur enigiemand, en ons doen nie ondersteuning van die gulsige geveinsdes wat benadering ons nie om te werk, maar hul gierigheid te bevredig. Ons is nie gereed om te omkoopgeld iemand om te doen die werk van God, of om te betaal iemand om dit te doen die werk van God. Ons is gereed om te aanvaar in die werk span, almal wat liefde van die Here Jesus Christus met al hul hart, wat Hom vrees, en wat is gereed om te werk vir God met ywer, met blydskap, met selfverloëning, en in 'n totaal ongeïnteresseerde manier. As jy een van diegene, voel vry om ons te kontak. Andersins, doen nie kontak ons nie

 

Die genade sy met almal wat onse Here Jesus Christus
in onverganklikheid liefhet!

 

Uitnodiging

 

Liewe broers en susters,

 

As jy van valse kerke gevlug het en wil weet wat jy moet doen, is hier die twee oplossings beskikbaar tot jou:

 

1- Kyk of daar rondom jou 'n paar ander kinders van God is wat God vrees en begeer om volgens die Gesonde Leer te lewe. As jy enige vind, voel vry om by hulle aan te sluit.

 

2- As jy nie een kan kry nie en by ons wil aansluit, is ons deure oop tot jou. Die enigste ding wat ons jou sal vra om te doen, is om eers al die Leringe wat die Here vir ons gegee het, te lees, en dat op ons webwerf gevind kan word www.mcreveil.org, om jouself te verseker dat hulle in ooreenstemming met die Bybel is. As jy hulle in ooreenstemming met die Bybel vind en gereed is om jou aan Jesus Christus te onderwerp en volgens die vereistes van Sy Woord te lewe, sal ons jou met vreugde verwelkom.

 

Die genade van die Here Jesus Christus Sy met julle!

 

Bron & Kontak:

Webwerf: https://www.mcreveil.org
E-pos: mail@mcreveil.org

Klik hier om hierdie Boek in PDF af te laai